سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای رنگارنگ

نظر

در این مقاله از سایت کپسول زمان چند ایده در کسب و کار اینترنتی پرداخته شده که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم

امروزه اینترنت وسیله ای بسیار خوب جهت کسب درامد محسوب میشود. درواقع هر کسی که دارای رایانه باشد می تواند یک کسب و کار آنلاین  را شروع کند، همچنین نیاز به تجربه فنی خاصی نیز وجود ندارد چراکه ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ساختن یک تجارت آنلاین استفاده کنید که کارهای فنی را بسیار ساده تر از گذشته انجام می دهد.

درواقع میتوانید برنامه زندگی خود را به نحوی تنظیم کنید که در محل و زمان دلخواه خود و به میزان دلخواه کار کنید و اصلا نیازی به داشتن تجربه تجاری و بازاریابی خاصی ندارید.

مهمتر از همه اینکه برخلاف بسیاری از کسب و کارهای دیگر، شما به سرمایه اولیه زیادی احتیاج ندارید. در حقیقت ، شما می توانید بسیاری از مشاغل اینترنتی را بدون هیچگونه پولی و یا با کمترین هزینه راه اندازی کنید.

بیایید پنج راه برتر برای شروع یک تجارت آنلاین را در زیر مورد بررسی قرار دهیم.

 

1.ارسال قطره ای :

ایده اصلی در زمینه تجارت آنلاین قطره ای این است که شما به عنوان صاحب یکی از مشاغل کوچک ، مجبور نیستید یک موجودی بزرگ از محصولات نگهداری کنید یا هرگونه تحویل به مشتریان خود را انجام دهید. این امر باعث می شود هزینه مالی و خطر داشتن یک انبار پر از کالاهایی که ممکن است به فروش نرسد را نداشته باشید . در واقع ، شما لازم نیست که به هیچ وجه محصولاتی را تولید یا ذخیره کنید.تنها چیزی که شما باید روی آن متمرکز شوید ، بازاریابی و تبلیغات برای یافتن مشتری و فروش است. پس از فروش ،بقیه کار توسط دیگران اداره می شود. تنها هزینه شما بازاریابی و تبلیغات برای به دست آوردن مشتری جدید است.پس از اتمام این کار ، شما با شرکتی که متخصص حمل و نقل قطره ای است ، کار خواهید کرد. در زیر به تفصیل به نحوه عملکرد روش ارسال قطره ای میپردازیم :

شما محصولاتی را برای فروش در وب سایت خود یا بسترهای نرم افزاری موجود دیگر مانند دیوار، Amazon ، eBay و … لیست می کنید.وقتی یکی از مشتریان شما اقدام به خرید می کند ، شما محصول را از یک شرکت شخص ثالث با قیمت پایین تری خریداری می کنید.(بخاطر داشته باشید که در این جا هیچگونه خطری برای خرید موجودی ندارید زیرا فروش قبلاً انجام شده است).حمل و نقل قطره شما محصول را به مشتری ارسال می کند.همانطور که می بینید هیچ خطری از طرف شما وجود ندارد زیرا شما حتی تا زمان واقعی فروش ، محصول را خریداری نمی کنید!همچنین از آنجا که این بازار بسیار رقابتی است ،یعنی تفاوت بین قیمت عمده فروشی و میزان فروش کالای مورد نظر برای شما پایین تر است ، بنابراین این یک تجارت از نوع با حجم بالا برای ایجاد درآمد جدی خواهد بود. اما هنوز هم ، یک گزینه راه اندازی کم ارزش و بدون هزینه است.یکی از راه های ایستادگی در رقابت با تجارت حمل و نقل قطره ای ، برچسب زدن خصوصی محصولات شما است. این به این معنی است که شما برچسب (مارک) خود را روی محصولاتی که تولید کننده ایجاد می کند قرار دهید. به این ترتیب شما نمی توانید همان محصول مشابه را بفروشید و فقط با قیمت رقابت کنید. بلکه می توانید ازمارک شخصی خود استفاده کنید و با رقابت کمتری روبرو شوید. وقتی به داروخانه مراجعه می کنیدبه این موضوع فکر کنید. این مارک ها با قیمت های بالاتر می فروشند و مردم فکر می کنند که با مارک های عمومی متفاوت هستند حتی اگر مواد کاملاً یکسان باشند. این عوامل مهم را هنگام جستجوی کالای حمل و نقل قطره خوب در نظر بگیرید.

 

2.بازاریابی وابسته :

بازاریابی وابسته فرایند کسب کمیسیون با ترویج محصولات دیگران است. درواقع شما به عنوان شرکت وابسته برای محصولات دیگران تبلیغ میکنید و برای هر فروشی که انجام می دهید ، بخشی از سود را بدست میاورید. در این روش شما از طریق سایت یا رسانه های اجتماعی خودتان برای محصولات دیگران ، خریدار جذب کرده و به ازای فروش تک تک محصولات دیگران درصد میگیرید.

 

3.وبلاگ نویسی :

در صورتیکه علاقه مند باشید ، میتوانید با یک وبلاگ درآمد کسب کنید. با این روش میتوانید از راههای مختلفی کسب درامد کنید ،من جمله پول درآوردن یا استفاده از تبلیغات. بیشتر ما در طول شبانه روز با تبلیغات مختلفی در سراسر وب سایت ها مواجه می شویم، تبلیغات ثابت و یا متحرکی که در بخش های مختلف سایتها گنجانده میشوند و با هر کلیک مبلغی را برای نمایش دهنده تبلیغ در نظر می گیرند. برای این کار کافی است که ما یک حساب کاربری در یکی از پلت فرم های تبلیغات آنلاین ایجاد کنیم و آن را به وبلاگ خودمان متصل کنیم.

از نکاتی که میتواند در کسب سود بیشتر در تبلیغات به ما کمک کند هماهنگی موضوعی محتوای تبلیغات با محتوای سایت ما است. یکی دیگر از راههای کسب درامد از طریق وبلاگ نوشتن کتاب الکترونیکی میباشد.در واقع اگر افکار و نوشته های شما جذابیت لازم را برای مخاطب ایجاد میکنند بهتر است که نوشته هایتان را در قالب یک کتاب سر و سامان دهید.حتی می توانید فایل PDF آن را به سادگی از طریق وبلاگ خود یا فروشگاه های معتبر کتاب الکترونیکی به فروش برسانید.

در اینجا چند نکته موفق وبلاگ نویسی برای اطمینان از اینکه افراد می توانند وبلاگ شما را پیدا کنند بیان میکنیم :

شما باید مطالب مفیدی را به روشی جذاب ارائه دهید و نباید وبلاگ شما خسته کننده باشد و حاوی اطلاعات تکراری در سایتهای دیگر باشد.

سعی کنید مقالات ، فیلم ها یا هر چیز دیگری را به طور مداوم منتشر کنید. مثلا یک پست در روز یا سه بار در هفته باشد. هرچه هست ، همان برنامه را حفظ کنید. تاریخ ارسال پراکنده به معنای از دست دادن خوانندگان است. حداقل سعی کنید هفته ای یک پست ، ویدیو یا سایر فرم های محتوا را منتشر کنید.

اصیل باشید. روی محتویات مفید متمرکز شوید تا خوانندگانتان به شما اعتماد کنند. سپس آنها به طور طبیعی بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند یا محصولاتی را که توصیه می کنید خریداری می کنند. در این دوره از اینترنت و رسانه های اجتماعی ، مردم به دنبال اصالت هستند.

شما می توانید یک وبلاگ را در کمتر از یک ساعت شروع کنید. اما برای ساختن پول در هنگام ساختن خوانندگان ، زمان لازم است و تنها درصد کمی از افراد معتبر در خرید محصولات شما هستند.

ازجمله مواردی که در وبلاگ نویسی باید رعایت کرد نوشتن  مطالب به صورت مستمر و منظم، پاسخ دادن به نظرات کاربران و در حقیقتارتباط با مخاطب است.

ادامه